Mobildiskotek

DJ til…

Hos D.S Event er vores mobildiskotek, en komplet pakke som normalt indeholder DJ, lyd og lys

Ud fra flere års erfaring tilpasser vi vores setup samt DJ efter dine ønsker, forventninger og festens formål! 
Vores DJ’s har mange års erfaring i branchen, ligemeget hvilket arrangement du booker os til, vil vi garanterer den rette DJ til at sætte gang i din fest.

Hos os er kunden i centrum, og vi er først tilfreds når DU/I er!

ALLE nedenstående typer af arrangementer er alle som standart med DJ, LYS og LYD

KONTAKT OS FOR ET SPECIELT UFORPLIGTIGENDE TILBUD PÅ MOBILDISKOTEK TIL NETOP DIT ARRANGEMENT!

Priser fra 4000,-

Vi samarbejder med https://www.soundstorexl.com 

18' Års

Nu er du endeligt blevet 18 år, og dette skal selvfølgelig fejres med en ordentlig omgang FEST!

Som 18 årig skal man til at stå på egne ben som medføre en del ansvar fremadrettet. Derfor er D.S Event den rette til, at bære ansvaret for netop DIN fødselsdagsfest!

Vores DJ sørger for hits til dansegulvet hele aftnen ,samt en fødselsdagssang traditionen tro. Når klokken slår 00:00, så er det tid til shots!

->LÆS MERE OM FESTARRANGERINGS PAKKERNE<-

———————————————–

Vi vil med glæde stå med ansvaret for, at skabe den vildeste fest med hits hele aftnen!

 Er du klar?

Kontakt for en snak eller book nederst på siden!

Ungdomsfest

Vi ved, hvordan man sætter gang i enhver ungdomsfest, og hvordan dansegulvet skal se ud.. nemlig FYLDT!

Vores DJ’s er klar på at sætte gang i DIN næste ungdomsfest. Vi har erfaring indenfor området, vi ved, hvordan man analyserer dansegulvet, og holder danseskoene igang hele aftenen!

Vi håber DU og dine gæster har fundet danseskoene frem, fordi det er nu, de skal i brug!

->LÆS MERE OM FESTARRANGERINGS PAKKERNE<-

———————————————–

Skal der være fest, så lad der være fest!

Vi er klar.. ER DU?

Kontakt for en snak eller book nederst på siden!

Fødselsdag

Når du skal holde fødselsdagsfest, så har vi den perfekte DJ der passer til netop DIN fest!

Vores DJ tilpasser musikgenren efter den aldersgruppe fødselsdagen indebærer, og vi ved af erfaring at ALLE aldersgrupper kan have en FEST! 

Vi ved også, at når man kommer “op i alderen” er en fødselsdag for mange bare et tal i rækken, selvom man inderst inde føler sig lidt yngre ;-)…

MEN.. det skal selvfølgelig også fejres! Og det vil vi være en del af!

->LÆS MERE OM FESTARRANGERINGS PAKKERNE<-

———————————————–

Skal vi skabe festen til din fødselsdag?

Kontakt for en snak eller booknederst på siden!

Konfirmation

En konfirmation er ikke bare en konfirmation. Det er nemlig her ,vi taler om at man som teenager træder ind i de voksnes rækker!

Med DJ til konfirmationen gøres hele dag/aftnen til en mere festlig og mindeværdig begivenhed for dig, din teenager, samt jeres gæster.

Vi tilpasser showet personligt til JER med hits, der passer til hele familien i alle aldersgrupper, samt de obligatoriske ønsker som taler, indslag, sange, sjov m.m. bliver indarbejdet i programmet efter DIT ønske! 

Mulighed for tidligere lys og lyd opsætning

———————————————–

SKAL VI VÆRE DIN DJ TIL KONFIRMATIONEN?

Kontakt for en snak eller booknederst på siden!

Bryllup

Har du fundet dit livs kærlighed? Og er i klar til at sige “ja” til hinanden i kirken?

Vi hos D.S Event ved, at denne dag er noget af det største i livet, og derfor vil vi være med til at gøre JERES dag så personlig som overhoved muligt!

Der er ikke et bryllup, der er ens, og det er der en god grund til. Det er nemlig ligepræcis JER, som par der beslutter, hvordan dagen/aftenen skal forløbe!

Skal der være dinermusik, eller skal der DJ på til efterfesten? Det hele er op til JER

Mulighed for tidligere lyd og lys opsætning

———————————————–

Skal vi leverer DJ til JERES store dag?

Kontakt for en snak eller booknederst på siden!

Efterskolefest

Skal jeres Efterskole holde fest, er vores festarrangering den rette løsning for jer!

Lad os stå for ALT angående planlægning samt afholdelse, hvor vi altid via en begivenhed holder eleverne informerede omkring festen, samt regler og evt specielle oplysninger/aftalt tema! Lad trygt os stå for jeres Efterskoles næste fest.

Mere information omkring denne ydelse under – FESTARRANGERING – oppe i menuen.

Mangler JERES efterskole KOMPLET mobildiskotek, er vi altid din højre hånd!

———————————————–

 Hver en fest er speciel, og vi vil elske at se hvordan JERES Efterskole fester!

 

Privatfest

Skal festen holdes derhjemme, i haven, i stuen eller noget helt fjerde, er dette INTET problem for os!

Skal der være fest, så lad der være fest!

Vores Mobildiskotek med DJ tilpasser sig de forhold vi har til rådighed, og skaber rammerne samt en fed fest ligegyldig placering!

Vi kommer med de VILDESTE hits, det eneste vi mangler, er en adresse!

->LÆS MERE OM FESTARRANGERINGS PAKKERNE<-

———————————————–

Vi er klar på en fest, hvor end DU ønsker det!

ER DU?

Kontakt for en snak eller book nederst på siden!

Firmafest

Når DIT Firma skal holde fest, er vi klar over, at dette formegentligt ikke sker særlig tit, og derfor er noget, der ses frem til af medarbejderene.

Derfor er dette en fest, der bare SKAL spille maks! Og det er derfor, VI er her!

Ligemeget om det er Julefrokost, Påskefrokost, Personalefest eller noget helt fjerde er vi klar til, at skabe festen for DINE medarbejdere!

Sammenhold blandt medarbejderene er vigtigt i en velfungerende virksomhed, og derfor er det vigtigt med arrangementer, som kan vedligeholde dette!

———————————————–

Giv dine medarbejdere en fed fest at se tilbage på, og lad os stå for hits hele aftnen!

Kontakt for en snak eller booknederst på siden!

Butiksevent // Reception

Har du f.eks åbnet en NY butik, skal du holde Modevent eller Reception? Så er du kommet til det rette sted!

Vi kan leverer DJ, der spiller efter DINE ønsker. Vi ved, at det er din forretning, der er i centrum, derfor forholder vi os ude af fokus, så DIN forretning får så meget opmærksomhed som muligt! Denne gode stemning skaber vores DJ med god musik og godt humør!

Vi aftaler, hvordan programmet skal forløbe samt hvilke ønskerideer samt forventninger DU har! Vi har nemlig ALTID kunden i fokus.

———————————————–

Skal vi hjælpe med at tiltrække opmærksomhed til din forretning?

Kontakt for en snak eller book nederst på siden!

Book os til dit arrangement

Kontakt person:

Daglig leder: Daniel Sørensen

E-mail: daniel@ds-event.dk

 

Jernbanegade 22c, 1th

4200 Slagelse

 

Faktura

E-mail: faktura@ds-event.dk

 

Booking og information

E-mail: kontakt@ds-event.dk

Telefon nr. 28 45 08 14

 

Lager adresse

Merkurvej 2

4200 Slagelse

 

CVR: 40223355